Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Odstąpienie od umowy

ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROT)

 

1. Klient, który zawarł Transakcję na odległość, ma prawo do odstąpienia od Transakcji bez podania przyczyny składając stosowne Oświadczenie o odstąpieniu od Transakcji na piśmie (formularz dołączony do korespondencji e-mail od sklepu FurDeko.pl, do samodzielnego wydrukowania po zalogowaniu do konta klienta oraz pod tekstem Regulaminu), w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania Zamówienia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie Oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedającego:

 

ANZA Andrzej Zaborowski

Ul. Nowa 16/18,

90-031, Łódź,

(z dopiskiem „ZWROT”);

 

2. Sprzedający ma obowiązek potwierdzić otrzymanie Oświadczenia drogą listowną lub elektroniczną na adres wskazany przez Klienta;

 

3. Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany Towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie Faktury VAT;

 

4. Wykonując prawo Odstąpienia od Transakcji, Klient zobowiązany jest do zwrotu Towaru w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu Towarem;

 

5. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy (Towaru) będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy; Sprzedający ma prawo wystąpić do Klienta z roszczeniem o odszkodowanie za zmniejszenie wartości Towaru;

 

6. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od daty złożenia Oświadczenia. Zwrot Towaru powinien być dokonany poprzez przesłanie Towaru wraz z kopią dowodu Transakcji na adres Sprzedającego:

 

ANZA Andrzej Zaborowski

Ul. Nowa 16/18,

90-031, Łódź,

 

Sugeruje się przesłanie Towaru, kopii dowodu Transakcji oraz Oświadczenia (z dopiskiem „ZWROT”) w jednej przesyłce;

 

7. Koszt Zwrotu Towaru ponosi Kupujący;

 

8. Towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony przez zabrudzeniem, zamoczeniem i uszkodzeniem mechanicznym;

 

9. Zwrot kwoty należnej Klientowi z tytułu odstąpienia od Transakcji, następuje w terminie 14 dni roboczych  od daty doręczenia Towaru na adres Sprzedającego;

 

10. Klient otrzymuje zwrot należnej mu kwoty (łącznie z najniższymi oferowanymi przez Sprzedającego Kosztami Przesyłki) na rachunek bankowy wskazany w Oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 7.1.;

 

PROCEDURA REKLAMACJI

 

1. Procedura reklamacji oparta jest na zasadach określonych w Ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] Kodeksu Cywilnego);

 

2. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne w przypadku ich stwierdzenia przed upływem dwóch lat od dnia wydania tego Towaru Klientowi. Klient traci uprawnienia, jeżeli przed upływem dwunastu miesięcy od stwierdzenia niezgodności Towaru z Transakcją nie zawiadomi Sprzedawcy o tym fakcie;

 

3. Informuje się, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa odpowiedzialność Sprzedającego dotyczy istniejących wad Towaru w chwili jego wydania;

 

Wada Towaru dotyczy:

- wady zmniejszającej wartość lub użyteczność,

- braku właściwości, o których istnieniu zapewnił sprzedawca,

- rzeczy wydanej w stanie niezupełnym;

 

W definicji wady fizycznej towaru nie zawierają się:

a. uszkodzenia spowodowane zwykłym, normalnym zużyciem Towaru,

b. uszkodzenia mechaniczne Towaru,

c. uszkodzenia spowodowane nienależytym użytkowaniem Towaru, w szczególności złą konserwacją lub brakiem konserwacji, używaniem w sposób niezgodny z przeznaczeniem;

 

4. Sprzedający jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Transakcji (na podstawie wyraźnej informacji o wadzie Towaru zamieszczonej na Towarze oraz dowodzie zakupu);

 

5. Składając Reklamację Klient ma obowiązek dostarczyć do Sprzedającego reklamowany Towar wraz z kopią dowodu Transakcji i wypełnionym Zgłoszeniem reklamacyjnym, dostępnym po zalogowaniu się na konkto klienta lub pod tekstem Regulaminu); 

 

6. W sytuacji kiedy Klient odmawia podania swoich danych w Zgłoszeniu Reklamacyjnym, ma obowiązek stawienia się 14 dnia roboczego od dnia złożenia Zgłoszenia reklamacyjnego w siedzibie Sprzedającego pod adrese:

 

ANZA Andrzej Zaborowski

Ul. Nowa 16/18,

90-031, Łódź;

 

7. Reklamacje należy składać na adres Sprzedającego:

 

ANZA Andrzej Zaborowski

Ul. Nowa 16/18,

90-031, Łódź;

 

8. Jeżeli Towar posiada wadę fizyczną, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z Transakcją przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru zgodnego z Transakcją oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodnośc;

 

9. Sprzedawca rozpatrzy Reklamację w terminie 14 dni roboczych od dnia złożenia Reklamacji. W przypadku rozpatrzenia Reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedający naprawi lub wymieni reklamowany Towar na nowy, pełnowartościowy, dokona wysyłki na adres wskazany przez Konsumenta;

 

10. Istnieje możliwość odstąpienia od umowy czyli Zwrotu Towaru posiadającego wadę, jedynie w sytuacji gdy pierwsza/poprzednia reklamacja nie spowoduje zaspokojenia potrzeby Klienta;

 

11. Reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta w sytuacji gdy Sprzedający nie odpowie na Zgłoszenie reklamacyjne Klienta w ciągu 14 dni roboczych; po czym Sprzedający ma obowiązek wykonać zawarte w Formularzu reklamacyjnym żądanie Klienta (wymiana towaru, naprawę, obniżenie ceny, zwrot gotówki);

 

12. W przypadku rozpatrzenia Reklamacji na korzyść Klienta, Koszty Przesyłki reklamowanego Towaru do Sprzedającego oraz Koszty Przesyłki naprawionego lub wymienionego Towaru do Klienta, ponosi Sprzedający;

 

13. W sytuacji, kiedy Reklamacja zostanie uznana za nie zaistniałą, Koszty Przesyłki Reklamowanego Towaru ponosi Klient;

 

14. Różnice (w szczególności różnice w odcieniach) pomiędzy fotografią na Stronie a rzeczywistym wyglądem Towaru dostarczonego w ramach Transakcji, wynikające z właściwości urządzeń stosowanych przez Klienta tj. monitor, wyświetlacz czy drukarka, nie mogą zostać uznane przez Klienta za obciążającą Sprzedającego, wadę fizyczną Towaru;

 

15. W przypadku stwierdzenia tego rodzaju różnic i jeżeli powodują one u Klienta obniżenie lub brak satysfakcji z zakupu Towaru, Sprzedający sugeruje Klientowi skorzystanie z prawa Zwrotu, o którym mowa w punkcie 7, niż drogi Reklamacyjnej.



Powrót do poprzedniej strony

Podziel się swoim komentarzem z innymi
Zaufane Opinie IdoSell
5.00 / 5.00 55 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-01-25
Bardzo szybka wysyłka
2022-03-06
Realizacja błyskawiczna, produkt starannie zapakowany, pełen profesjonalizm

Dbamy o Twoją prywatność

Nasz Sklep wraz z Zaufanymi Partnerami przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie np. IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności, a także w celach analitycznych, marketingowych, oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań w tym także do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych) oraz do poprawnego działania strony internetowej. Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz określić w Twojej przeglądarce.

Klikając „ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY” wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki oraz na dostosowanie treści na stronie naszego Sklepu do Twoich preferencji, a także w celach statystycznych i marketingowych, w tym do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych). Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

Jeżeli klikniesz „NIE WYRAŻAM ZGODY” - nie będzie możliwe wejście na stronę Sklepu.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel